2010. május 17., hétfő

pörkölt szójába forgatott csirkemell



A tévében láttam egy fözőműsort, amiben a csajszi pörkölt szójababot tört össze mozsárban, abba forgatta bele a husit és úgy sütötte ki. Én nem vagyok híve a nyers húsnak, az "angolosan" nem az én világom. Ezért választottam csirkemellet, mert a szója megégése előtt megsül a husi.
Felszeleteltem a mellett, kicsit átütögettem, sóztam, borsoztam, kevés szerecsendióval is megszórtam, beleforgattam a tört szójába (én darálóba tettem) és forró serpenyőben egy csepp olivaolajon 5 perc alatt megsütöttem. Mintha mogyoróba forgattam volna, a szója megpuhul és nem töri ki az ember fogát..
Még a finnyás szivecském is megette és azt mondta, hogy finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails