2011. április 20., szerda

Rakott brokkoli

Itt a tavasz, és ahogy az emberről (azaz rólam) lekerülnek a vastag pulcsik, hát feltűnnek a télen felszedett kis hurkácskák..... :)
Úgyhogy most diétázom. Na persze nem valami dúrván, csak próbálok nem enni tésztát, rizst, burgonyát, kenyeret és testvérkéit. A sütivel, meg a chipsekkel nincs gondom, mert nem vagyok oda értük, nem is emlékszem mikor ettem valamelyiket is....Édesség hiányomat gyümölcs"izű" rágóval és túrórudival oltom, sok gyümölcsöt, meg zöldséget  eszem. Próbálok tejterméket is beikatni bár azokat se szeretem....Ha nem is fogyok, annyit elértem már, hogy több energiám van :):) Már csak sportolni kéne...:):):)
Ez az étek most a kedvencek között van, a másik nagy favoritom a zöld-, és sárgaborsó püré...
Nagyon egyszerű, kevés munkával jár, laktató, és kevés alapanyag szükséges hozzá.



Hozzávalók 2 személyre:
-25 dkg brokkoli
-kissebb egész csirkemell
-15 dkg sajt
-1 pohár tejföl
-én margarint és olivaolajat használtam,
-fűszerek






Elkészítés:

A brokkolit rózsáíra szedem és vegetás vízben 5 percig nagy lángon főzőm. Egy kisebb olivaolajjal vagy margarinnal kikent tepsibe jól lecsepegtetve átpakolom.
Közben a csirkemellet felkockázom, nagy lángon aranybarnára pirítom és fűszerezem, sóval, borssal (meg amit  akartok....). A tejfölt elkeverem 2 dl vízzel, hozzáöntöm a csirkemellhez és kb.5 percig főzöm.
Ezután a tejfölös csirkét ráöntöm a brokkolira, ráreszelem a sajtot és 180 fokon addig sütöm, amíg a sajt aranybarnára sül. Hát nem "ennivaló"???? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails