2010. július 11., vasárnap

A mai napi termelés..:)

Hát megint grilleztünk!!!! A barátom szülei erkély nélküli lakásban laknak, így  nekik is nagy élvezet volt egy kis saslikot enni. Az alsó képen a maradék lett lefényképezve :)

Hozzávalók 4 személyre:
- 50 dkg csirkemell
- 1 szál kolbász
- lilahagyma
- bacon
-1 közepes cukkini
pác: olaj, só, bors, mustár, fokhagyma, grillfűszer






A csirkemellet és a cukkinit felkockáztam. A kockákra ráöntöttem a páclevet, jól összekevertem, és állni hagytam 10 percig. A kolbászt felkarikáztam, a hagymát és a bacont nagy kockákra vágtam. Minden szép sorban felkerült a saslikpálcákra, és egy jó óra alatt az én kis teljesítményű grillsűtőmön szépen megpirultak. Burgonyapürével, kovászos ubival  ettük: nagyon jól laktunk!!!!!

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails